Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

Schapenwolken time-lapse

Het was vanavond lekker weer buiten en ik heb me dan ook een poos vermaakt met het kijken naar de wolken.

Schapenwolken

Schapenwolken

Schapenwolken noem ik ze maar, officieel zullen ze wel anders heten.

Schapenwolken

Schapenwolken

Het heeft me er toe gebracht weer eens een time-lapse video te maken van die overdrijvende wolken.

Weer viel me op dat de wolken op andere hoogtes verschillende kanten uit drijven. De film is gemaakt op de hoogste kwaliteit, dus dat is het proberen dus waard.

3 Reacties

  1. Gaaf die film, Geert!
    Schaapjeswolken betekend dat er regen komt en dat klop wel…
    Groetjes AnnašŸ˜€

    11 juni 2016 om 12:50

  2. Mooi!,

    12 juni 2016 om 15:07

  3. Ik zie toch liever een strak blauwe lucht met een stralend zonnetje ….

    Zomerse groet,

    12 juni 2016 om 21:22