Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

Mooi buiten

Het voorjaar, de mooiste tijd van het jaar, tenminste als ik m’n tranende ogen vanwege de pollen even vergeet. Alles groeit en bloeit, overal is kleur. Zoals bij die jonge rode blaarkoppen die in een wei vol boterbloemen liepen.

rode Blaarkop

rode Blaarkop

Zoals bij een Grutto die rondstapte in het lange gras,

Grutto

Grutto

of op een paal stond, daarbij het geluid makend dat zo typisch is voor voorjaar in de weilanden,

Grutto

Grutto

niet één keer, nee het ging maar door.

Grutto

Grutto

Zoals in een berm vol kleur met uitzicht op Makkinga.

Makkinga

Makkinga

Ja, ik kan het niet anders zeggen, het is momenteel erg mooi buiten.

5 Reacties

  1. Instemmende groet,

    4 juni 2016 om 23:14

  2. Ik vind het hier ook erg mooi🙂
    Fijne beelden!

    5 juni 2016 om 01:00

  3. Daar sluit ik me graag bij aan.

    5 juni 2016 om 01:28

  4. Petra

    Die Makkinga-foto? Het lijkt wel een prentbriefkaart, zo idyllisch.

    5 juni 2016 om 13:23

  5. Ja , geweldig de natuur.

    7 juni 2016 om 21:37