Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

Regenboogdag

Het was vandaag een regenboogdag. Hoeveel ik vandaag heb gezien weet ik niet meer, maar het waren er veel. Omdat ik meestal op autowegen en autosnelwegen onderweg was zat stoppen en fotograferen er niet in. Maar een paar keer, tijdens een rit over een landweg, kon ik toch nog iets vastleggen.

regenboog

regenboog

Van veraf of iets meer ingezoomd.

regenboog

regenboog

Op zich gezien zijn regenbogen mooie verschijnselen, maar op de buien die erbij horen zit ik nou niet echt te wachten. Die felle buien maakten het onderweg zijn vandaag af en toe behoorlijk gevaarlijk.

2 Reacties

  1. Jammer, die regenboog heb ik net gemist.

    regenachtige groet,

    25 november 2015 om 22:14

  2. Jetskefotografie

    Ik zag vandaag ook meerdere boven Grou, want daar was ik vandaag te gast. We hadden een conferentie in een uitbouw aan het water. Tijdens de felle buien op het dak van glas was de spreker niet te horen.

    25 november 2015 om 22:16