Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

Natte Deelen

Een ritje naar de Deelen mislukte. Nadat ik de Krabbescheer en een begin van herfstkleuren had vastgelegd kreeg ik een stortbui over me heen. Reden om de wandeling zo snel mogelijk te beëindigen.

de Deelen

de Deelen

Eenmaal weer onderweg bleek dat een Grote zilverreiger het gebied ook weer had opgezocht.

Grote zilverreiger

Grote zilverreiger

Weer wat later liet de zon zich weer zien en bleef een Blauwe reiger eens stil staan.

Blauwe reiger

Blauwe reiger

Hij zal wel gedacht hebben dat er nog even van de zonnestralen moest worden genoten.

Blauwe reiger

Blauwe reiger

Ik had terug kunnen gaan, maar het leek me beter eerst maar eens goed droog te worden.

Eén reactie

  1. Ja Geert, soms tref je het niet, maar ondanks je nat pak toch nog mooie plaatjes van de Blauwe reiger kunnen scoren🙂

    8 oktober 2015 om 13:26