Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

Klam

Het verschil is groot, eind vorige week zat er er nog een Argusvlinder in m’n tuin te zonnen,

Argusvlinder

Argusvlinder

vandaag en ook al gisteren miezert het de hele dag. Met een beetje wind erbij zijn mijn ruiten net matglas. Alles buiten voelt klam aan.

Druppels op de ruit

Druppels op de ruit

Je zou je triest kunnen gaan voelen, maar ik wil het “matglas” liever verwerken naar vrolijke kleuren,

druppels (bewerkt)

druppels (bewerkt)

want zo triest is het allemaal niet, de natuur kan best wat water gebruiken.

druppels (bewerkt)

druppels (bewerkt)

3 Reacties

  1. regen kan ook leuk zijn maar hier regent het toch al weer een week , maar goed vogeltjes extra voeren geeft ook een leuk uitzicht

    17 augustus 2015 om 18:12

  2. De scheuren in de grond van de moestuin geven aan dat de natuur water nodig heeft.
    Mijn eerste werkdag maakt dat ik vooral binnen zit.

    Ja, het regent en dat was broodnodig.
    Terwijl het regent verdien ik mijn brood.

    Het is voor mij weer mooi geregeld met het weer!

    Regenachtige groet,

    17 augustus 2015 om 18:21

  3. Zo te zien vermaak jij je toch wel, of de zon schijnt of het regentšŸ™‚

    18 augustus 2015 om 00:26