Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

Bollen dichtbij

Normaal moet ik voor het fotograferen van bollenvelden naar de Noordoostpolder, of naar Hijken in Drenthe om het ietsje dichterbij te houden.

Bollenveld in Jubbega

Bollenveld in Jubbega

Nu hoeft dat niet meer, ook in Jubbega trof ik een bollenveld aan. De bollen komen steeds dichterbij.

___________

PS. Het dashboard van WP werkt momenteel zeer beroerd. Mijn foto’s, waarvan ik aangeef dat ze op volledig formaat moeten worden getoond worden weer eens in elkaar gedrukt tot friemelfoto’s, op verkeerde grootte en met verkeerde verhoudingen. Waarom, bleep, bleep, is het oude dashboard niet meer beschikbaar ? Wat goed is moet je niet veranderen. WP, doe er wat aan !!!!!

__________

6 Reacties

  1. Vervelend als dashboard niet naar behoren werkt. Ik doe het als volgt. Links bovenin ‘Mijn sites’ aanklikken, dan WP-Admin, en dan kun je in het oude dashboard werken. Zo doe ik het tenminste.

    27 april 2015 om 18:34

    • @Hendrika:
      Een goede tip, dat zal ik eens proberen. Tot nu publiceerde ik het blog eerst maar en ging dan via “blogberichten” en “bewerken” van een post naar het oude dashboard. Daar moet ik eerst de foto verwijderen en opnieuw invoegen, allemaal dubbel werk. Soms vergeet ik dat en staan de foto’s veel te klein op de site en vallen er allerlei details weg. Zeer irritant is dat. En als het WP belieft om ook dat oude dashboard te vervangen kun je niets meer. Dus zij moeten het oplossen.

      27 april 2015 om 18:47

      • Ik werk op dezelfde manier als Hendrika, dat werkt uitstekend.

        1 mei 2015 om 15:51

  2. Dat is inderdaad wel een heel omslachtige manieršŸ˜¦. Vernieuwingen zijn niet altijd verbeteringen… .

    27 april 2015 om 19:41

  3. Mooi kleurrijk plaatje.

    28 april 2015 om 23:43

  4. Ik die het ook zoals Hendrika het doet.

    29 april 2015 om 18:28