Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

In beeld: 2014

Het was niet mijn jaar, dit 2014. Al vroeg in het jaar kreeg ik problemen met mijn gezondheid. Een vrij lange ziekenhuisopname volgde en enige tijd later nog een tweede. Het heeft veel energie gekost om er weer een beetje bovenop te komen. Geheel tegen mijn gewoonte in kon ik daardoor langere perioden niet in de vrije natuur rond dwalen met m’n fototoestel en moest me beperken tot m’n achtertuin. Wat ik zo door het jaar toch nog heb gezien is hieronder samengevat.

Kleine zwanen

Pimpelmees

Vuurjuffer

Oranjetipje

Molmboorder

Atalanta

Sprinkhaan

Hoornaar

Poasen

 

De Kieviten, Grutto’s en dergelijke heb ik dit afgelopen jaar weinig gezien, eigenlijk heb ik het complete voorjaar gemist, het is vooral bij “tuinfotografie” gebleven. Nee, het was niet mijn jaar, dit 2014. Daarom laat ik het ook maar gauw “wegvliegen”.

Buizerd

Aan allen die deze site hebben bezocht en eventueel gereageerd wil ik daarvoor mijn dank uitspreken.

Nieuwjaarswens

Nieuwjaarswens

Verder wens ik U een veilige oudejaarsnacht toe en bovenal een gezegend, voorspoedig en gezond 2015.

4 Reacties

  1. Ik wens jou een gezellig & vrolijk, vredig en geborgen, groen & duurzaam, gelukkig en gezond 2015!

    Vriendelijke groet,

    31 december 2014 om 18:03

  2. Ik hoop dat je inmiddels volledig bent hersteld. Veel gezondheid en geluk in het nieuwe jaar.

    31 december 2014 om 20:42

  3. Een rustige en veilige jaarwisseling gewenst, gevolgd door een goed en bovenal gezond 2015!

    31 december 2014 om 21:29

  4. Jetskefotografie

    Ik hoop dat het relatief goed met je gaat Geert. Ik wens je van harte een goed en gezond nieuwjaar toe!

    2 januari 2015 om 22:29