Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

Stilzitter

Helaas vind ik in het dashboard van WordPress nergens meer opgeslagen concepten terug, ze zijn foetsie. Over onderstaande vlieg had ik een forse boom opgezet. Even op een verkeerde knop gedrukt, ook foetsie. ‘k Heb ook geen zin meer om het verhaal nog eens opnieuw te schrijven.

Ik laat het bij twee foto’s die ik in gedachten had.

Tricholauxania praeusta ?

Tricholauxania praeusta ?

Tricholauxania praeusta ?

Tricholauxania praeusta ?

Ze noemen hem ook wel Azijnvlieg maar het is denkelijk de Tricholauxania praeusta. Zijn haren lijken wel stekels. Stekelig is ook een woord dat op dit moment bij me past. Elke verandering is nog geen verbetering terwijl ze wel schrijven dat je ervaring met het nieuwe dashboard verbetert. Mooi niet dus, grrrrrrrrrrrr………….

6 Reacties

  1. Je kunt toch gewoon je ouwe dashboard terughalen. Bij mij was dat wel zo. Op zich vond ik het niet zo erg, maar ik baalde van het niet automatisch centreren van plaatjes en nog wat punten.

    16 oktober 2014 om 18:43

    • Dag Harry
      Dat heb ik ook geprobeerd, maar ook daar was het concept foetsie. ‘k Heb nog geprobeerd via de foto’s die waren “geupload” voor het concept dit alsnog terug te vinden, de koppeling verwees naar een auto-concept maar bij het openen daarvan bleek het leeg te zijn.

      16 oktober 2014 om 19:38

  2. Dat is echt balen, Geert, maar de foto’s zijn ook zonder verhaal de moeite van het bekijken weer waard.
    ik heb die nieuwe werkwijze een keer bekeken, en vervolgens ben ik zonder er ook maar iets mee te doen teruggegaan naar de oude vertrouwde werkwijze, en dat wil ik ook maar mooi zo laten zo lang WordPress die mogelijkheid biedt.

    16 oktober 2014 om 21:03

  3. alle verandering is geen verbetering maar de foto’s zijn prachtig van detail

    16 oktober 2014 om 21:24

  4. Oeioei, is er iets gewijzigd in WordPress?? Balen dat het niet meer werkt zoals je gewend bent.

    16 oktober 2014 om 22:13

  5. yemrev

    Mooie plaatjes. Jammer dat je verhaal weg is. Dank voor de waarschuwing. Ik blijf lekker bij het oude.

    19 oktober 2014 om 09:29