Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

IJsselmeerkust

Hoewel mijn vakantie al weer lang voorbij is blijf ik toch maar even in die sfeer met een tochtje langs de IJsselmeerkust van Gaasterland. Eerst bij Reaklif

IJsselmeerkust bij Reaklif

IJsselmeerkust bij Reaklif

en vervolgens bij Laaxum

IJsselmeerkust bij Laaxum

IJsselmeerkust bij Laaxum

met de kleinste haven aan het IJsselmeer. In het tegenlicht was de horizon vervaagd en nauwelijks zichtbaar.

IJsselmeerkust bij Laaxum

IJsselmeerkust bij Laaxum

‘k Heb de camera niet alleen op het IJsselmeer gericht,

lelieveld

lelieveld

zeker niet bij een veld vol -denkelijk- Lelies.

2 Reacties

  1. Er hing een lekker dromerig licht boven het IJsselmeer.
    Ik denk, dat wij daar eind augustus bijna traditioneel wel weer even een kijkje nemen.
    Vandaag ben ik in mijn geboortestreek voor het eerst eens naar een wedstrijd van IFKS geweest, en dat was best voor herhaling vatbaar.

    8 augustus 2013 om 20:14

  2. Mooie kleuren bij het water.

    9 augustus 2013 om 22:14