Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

Kerstvisite

De eerste kerstdag bracht ik bij mijn familie door, de tweede was ik thuis. Ik ben nog wel een uurtje het veld in geweest, maar voor de rest was het een dag van rust, met verder geen visite meer.  Als je de gevleugelde vrienden even niet mee rekent natuurlijk, die kwamen wel langs. Een Koolmees kwam kijken of er ook nog ergens restjes waren

Koolmees

Koolmees

en een Roodborst was achter in de tuin ook aan het bijkomen van de drukte.

Roodborst

Roodborst

Roodborst

Roodborst

Het was goed zo, een heerlijk rustige tweede kerstdag.

3 Reacties

  1. Je kunt mindere visite hebben.
    Ze zijn met weinig tevreden en last zullen ze je niet snel opleveren. 🙂

    27 december 2012 om 21:45

  2. Gezellig met eigen familie en een dagje rust nadien met een extra vrije dag is dan ook wel weer lekker.

    27 december 2012 om 23:36

  3. Sjonge, wat een prachtige koolmees. Het lijkt wel een macro zo ontzettend scherp.
    Ondanks dat ik op koolmezen veel kan oefenen heb ik er altijd grote moeite mee met die zwarte kop.

    27 december 2012 om 23:36