Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

Scheiding

In vervolg op een eerder blog, Tweesprong (klik hier) is de stand van zaken op dit moment als volgt:

Voorlopig (hoe lang weet ik nog niet) ga ik door met “geertsines” als natuurblog. Wel anders, minder vaak, met af en toe een nieuw bericht.

Zoals al werd vermoed (reactie op Tweesprong) ga ik op “geertsines” niet verder met het geschiedenisdeel. Dit omdat ik deze site in hoofdzaak voor foto’s blijf gebruiken.

Daarom heb ik met een ander weblog gestart, speciaal bedoeld voor het geschiedenisdeel van mijn hobby’s.

logo nieuwe site

Voor de gedeeltelijke opvolger van “geertsines” klik hier.

Eén reactie

  1. Jetskefotografie

    Fijn dat je doorgaat met je fotowebsite. Houd je je bij dezelfde onderwerpen of ga je daar nog wat in veranderen?

    8 oktober 2012 om 19:28