Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

Dikke mist

Er was niet aan te ontkomen vandaag, mist …., mist ….., dikke mist.

Koeien in de mist

Een koe in de wei was nog wel herkenbaar als hij vlakbij stond. Hoe verder weg, hoe schimmiger ze werden.

Koeien in de mist

Net zoals de bomen langs het Opeinder kanaal

Spiegeling in de mist

Langzaam in de verte oplossend in de mist

Spiegeling in de mist

Wel spiegelend in een bijna ongerimpeld wateroppervlak.

Spiegeling in de mist

Nee, je kon er hier vandaag niet onderuit, die dikke mist. Gelukkig, ik ben weer veilig thuis. Met ogen, moe van het turen in de verte.

6 Reacties

  1. Nee, het is geen pretje op de weg met mist. Gelukkig ben je veilig thuisgekomen.

    21 november 2011 om 17:48

  2. Het autorijden is inderdaad heel vermoeiend, fijn dat je weer veilig thuis bent.
    Ik ga voor de één na laatste foto.
    Ik meende dat ik vanmiddag toch echt even naar mijn moeder moest, de mist was dikker dan ik gedacht had.
    ik zal blij zijn als de gezinsleden zo weer veilig binnen zijn.

    21 november 2011 om 18:07

  3. We zijn aan een stevig briesje toe, na een week is het wel mooi geweest met de mist.

    21 november 2011 om 18:36

  4. ank

    Jaja, ik ook al twee dagen in behoorlijk dichte mist aan t rijden. Maar Geert, het levert ook hele mooie plaatjes op.
    Vanavond op de fiets allemaal druppeltjes in ons haar, de stilte is ook oorverdovend, het heeft wel wat!

    21 november 2011 om 21:24

  5. Daar hebben we hier nu helemaal geen last van, maar wel gaaf dat je dan evengoed spiegelfoto’s kunt maken.
    Zo zie je maar mist, of ijs, of zon …. spiegelingen doen het em altijd!!

    21 november 2011 om 22:30

  6. normaal gesproken waait het hier altijd wel een beetje, maar nou ook al dagen niet. Hier dus diezelfde dikke mist…..Ondanks dat het nu dus niet regent en stormt begin ik toch wel een beetje genoeg van die grijze deken te krijgen……het is ook nooit goed hè 😉

    22 november 2011 om 14:46