Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

Nat buiten

De regen voert momenteel de boventoon. Het zou deze week wat meer gaan winteren maar meer dan een heel klein nachtvorstje zat er deze keer niet. Nee, het blijft nat en dat is zichtbaar.

natte weilanden

natte weilanden

Daar waar de vogels in het voorjaar veilig kunnen broeden en daar waar ik in de zomer gehoornde koeien liet zien zijn nu de sloten overvol en het land staat onder water.

natte weilanden

natte weilanden

Bij het Weinterper skar kun je zomaar de sloot in rijden, hij is niet meer zichtbaar en de berm staat ook onder water.

nat Weinterper skar

nat Weinterper skar

Ja die zachte berm, voordat je het door hebt sta je met de bodem van je auto op de grond helemaal vast en kom je niet meer voor- of achteruit.

zonsondergang

zonsondergang

Het is uitkijken buiten momenteel, zeker op de secundaire wegen. Maar af en toe is er nog wel die mooie zonsondergang.

2 Reacties

  1. er zitten een paar hele mooie tussen het blijft toch wel erg mooi die wolken luchten.

    17 januari 2014 om 21:19

  2. Water genoeg, het is tijd dat er wat vorst overheen komt, lijkt me.
    Tijdens mijn laatste kuier in het Weinterper Skar heb ik de auto bij wijze van uitzondering maar weer eens op het officiƫle parkeerterreintje gezet, want ik vertrouw de bermen momenteel ook niet meer zo.

    18 januari 2014 om 15:19

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 66 andere volgers