Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

Alleen en eenzaam

De Grote wielen bij Leeuwarden, ‘s zomers is het er druk met windsurfers.

Grote wielen

Grote wielen

Nu was het er stil, ik was er alleen en kon van de wolkenpartijen en blauwe luchten genieten. Er was zelfs geen eend te zien, ja  ……, het was wel erg stil.

Grote wielen

Grote wielen

Ook kon ik genieten van de weerspiegeling van de wolken in het water.

Grote wielen

Grote wielen

Er lag bijna een zilverachtige glans over het water.

Grote wielen

Grote wielen

Je zou je bijna verlaten gaan voelen, daar aan de oever. In het riet langs de oever dreef toch nog een eend.

verloren badeend

verloren badeend

Een badeend, waarschijnlijk vergeten of verloren door een kind. Ik ben verder gegaan, de badeend bleef achter, alleen en eenzaam.

5 Reacties

  1. ank

    De Groote Wielen is waar ik woon
    maar dan in Rosmalen
    en ook allemaal water ….

    23 september 2013 om 18:55

  2. Wat een luxe, even alleen van dit uitzicht en de stilte genieten.

    23 september 2013 om 19:09

  3. Je was er op een goed moment met die wollige wolken in de blauwe lucht, vandaag zal ook daar het grijs overheerst hebben, lijkt me.

    23 september 2013 om 20:22

  4. Een prachtige wolkenlucht die de wereld naar beneden lijkt te drukken.
    Deze kleuren maken het een vriendelijke serie.
    Haha die eend, prachtig.

    23 september 2013 om 20:53

  5. wolken en water altijd goed voor een mooie foto.
    zelf kan ik er tijden rustig naar zitten kijken

    23 september 2013 om 21:59

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 71 andere volgers