Natuurfotografie, Streekgeschiedenis, Genealogie

Pakjesavond

Het is nog een avond te vroeg, maar het is wel de avond van het knippen en plakken. Dat heb ik ook maar eens met een paar foto’s gedaan.

Zie de maan schijnt

Zie de maan schijnt

Het is ook een ietwat raadselachtige avond. Wat zal er in het vat zitten? Alles is nog ietwat onduidelijk.

pakavo03

Maar als de gedichten klaar zijn ben je zo trots als een Pauw.

Pauw

Pauw

Als het voor U van toepassing is wens ik U voor morgen (of later) een plezierige pakjesavond toe.

avondwarmte

avondwarmte

En als U er niet (meer) aan meedoet geniet dan van een lekker rustige avond, want het zal op straat niet erg druk zijn, denk ik. Misschien ook maar beter, PP voorspelt sneeuw en vorst en harde wind. Dat blijft de pakjesbejaarde dan mooi bespaard.

4 Reacties

  1. Deze surprises heb je toch maar even mooi in elkaar geknutseld!

    4 december 2012 om 20:23

  2. Als de gedichten half zo goed van opbouw zijn als dit logje, dan zit het wel goed.
    Jij ook een gezellige avond, in wat voor setting dan ook.

    4 december 2012 om 20:24

  3. Hoi Geert,

    Wat een crea bea ben jij toch! Fraai gedaan. Ik wens ook jou een fijne avond.

    Gr. Robert

    5 december 2012 om 18:22

  4. Een mooi en origineel log over een bekend onderwerp.
    Mocht je vanavond van verre moeten komen wens ik je een goede reis. Hier sneeuwt het en het waait hard.

    5 december 2012 om 22:49

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 69 andere volgers